ایران اسلامی

سه چیز موجب برتری است:۱-ایمان ۲-ایثار ۳-فداکاری

ایران اسلامی

سه چیز موجب برتری است:۱-ایمان ۲-ایثار ۳-فداکاری

فضیلت های نماز شب

بسم الله  قاسم  الجبا ریون

سلام !

امیدوارم که از این چند نوشته ای که گذاشتم لذت برده باشید. من چون تازه نویسم هرچه اشکال در این وبلاگ بود بر من ببخشید. من میخواهم مسائل وبلاگ رو به چندین موضوع افزایش بدم امیدوارم به من در این مورد کمک کنید.یا میتونید به شماره پیامک نظراتتونو برای من بفرستید.

-------------------------------------------------------------------------- فضیلت های نماز شب :

اگه تا حالا تا نیمه شب بیدار مونده باشید. میتونید به جای انجام دادن کارهای بیهوده یکی از فریضه های رب العالمین رو انجام بدبن . اگه راستشو بخوایین من هم خودم نمیخوندم وقتی که ماه مبارک شروع شد تصمیم گرفتم که بخونم.

از مادر بزرگم پرسیدم :که نماز شب چجوریه ؟جواب داد:که 8نماز 2 رکعتی یه اگه درست گفته باشم .و یه نماز 1 رکعتی!

مادر بزرگم گفت :که این 8 نماز مثل نماز صبح اه!و اون 1 رکعت هم باید کلی دعا انجام بدیم.

1-رکعت اول را میخوانیم.

2-رکعت دوم را تا قنوت میخوانیم .

3-در قنوت باید 7 بار یک دعا مخصوص (که در آپ بعدی خواهم نوشت.)را باید بخوانیم.

4-بعد از خواندن دعا باید 40 نفر را دعا کنیم.

5-باید 300مرتبه دعای مخصوص را بخوانیم(که در آپ بعدی خواهم نوشت.)راباید بخوانیم.

6-ادامه نماز را میخوانیم.

اگه خواندین مارو هم دعا کننین. دعا هارو هم در آپ بعدی خواهم آورد.

                                   ----------------------------------

                                                         شماره  ارسال پیامک :

                                                           862 59 44 0938

                                 -----------------------------------

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدرضا بلبل پور یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 http://voiri.blogsky.com

سلام
تبادل لینک می کنی؟

بله که میکنیم از خدا مون هم باشه بروی چشمم!
یاعلی

محمد مهدی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 http://marefat-mahdi.persianblog.ir

سلام
چشم بر روی دوچشمم
ما چاکر هرچی برادر خوش تیبه هم هستیم
التماس دعا

علی خورشیدی بنام یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://ali.khorshidi.net

سلام رفیق!!!!!!
نیستی بابا!!!!
کشتی مارو!!!!!!
ایوللللللل دمت گرم خیلی باحال بود!!!!
فونتات کشته مارو!!!!!!!!
ببین من لینکت کردم اما شما لینک منو اشتباهی دادی!!
www.ali.khorshidi.net
یه نقطه یادت رفته تازه ممنون میشم عنوان رو هم تغییر بدی و بکنیش قدم هایی به سوی علم
بازم سر یزن!!!

به حاج علی آقای گل گلاب !بروی چشم حاج علی
یاعلی

[ بدون نام ] دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

حاجی سلام طاعات قبول!!!!
به ما که سر نمی زنی!!!
حاجی غرض از مزاحمت!!!
دوباره لینکو اشتباهی گذاشتیا!!!!
دوتا http گذاشتی!!!
کلا اون اچ تی تی پی ها بردار و اینو کپی کن!
www.ali.khorshidi.net
راستی حاجی چرا نظراتو تایید نمی زنی همش که صفرن
کاری نداری؟!

علی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:43 http://ALI.KHORSHIDI.NET

من آپممممممممممممممم!

محمد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:30 http://www.islamic-iran.blogsky.com

vagean alist bah bah

ممنون
یا علی

للتابلتبابع شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

حاجی جون ، داداش، اون قاسم الجبارجون کیه؟ بچه شاپوره؟ فکر نمیکنم . شاید منظورت قاسم الجبارین باشه؟ خوب اگه منظورت اینه خوب بیسواد درست بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد