ایران اسلامی

سه چیز موجب برتری است:۱-ایمان ۲-ایثار ۳-فداکاری

ایران اسلامی

سه چیز موجب برتری است:۱-ایمان ۲-ایثار ۳-فداکاری

www.asmandez.ir


بسم الله....

سلام دوباره!

دوستان از من درخواست کردن که مطالب بیشتری در مورد بازی آنلاین آسمان دژ بزارم من هم گفتم به دیده ی منت چشم یه سری عکس از این سایت گرفتم که براتون میزارم با هم ببینیم.....(توضیحات در خود عکس ها)









بله این بود این بازی اینترنتی امیدوارم توش ثبت نام

کنین و ازش لذت ببرین من که خیلی خوشم اومد.

یا علی


---------------------------------------

شماره ارسال پیامک :

۸۶۲ ۵۹ ۴۴ ۰۹۳۸

--------------------------------------

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:30 http://ali.khorshidi.net

سلام!
دمت گرم!
باحال شده!
مطالبتم میام می خونم!
الان برم که امتحون دارم!!!

عکسارو دیدم حال کردم!
دم شما گرم!
چاو!

سلام
و
بنجورنو

علی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:25 http://ali.khorshidi.net

هالو! گهت اس ایهنن؟
دانکه فیور داینه ...........



فیل گلوک!

آوف ویدرزهن!

اسلام علیکم و رحمه الله
یا حبیبی نمنه دیسن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد